Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2015 21:43 - бисмарк=Глупаците се учат от собствен опит; аз се уча от опитa на другите.
Автор: sani110 Категория: Забавление   
Прочетен: 910 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.09.2015 16:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако повторим една лъжа 3 пъти == народът ще повярва.

Сключвайте договори с когото искате, разгръщайте каквито желаете войни, но никога не закачайте руснаците[=плеяданци ;; само 127 млрд обаче мачкат рептилите] 

Никога не замисляйте нищо против Русия, защото на всяка ваша хитрост, те ще отвърнат със своя непредсказуема глупост.

Не бъркайте флегматичността на Русия със слабост.
Русите дълго запрягат, но бързо пристигат.

Вие не познавате тези хора!
Евреинът Ротшилд ... това, аз ще Ви кажа, е безподобен скот.
Заради спекулации на борсата е готов да погребе цяла Европа, а съм виновен аз?! @@@



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sani110
Категория: Рецепти
Прочетен: 2112987
Постинги: 5378
Коментари: 73
Гласове: 1220