Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2015 13:07 - Дънов = кой управлява света
Автор: sani110 Категория: Забавление   
Прочетен: 809 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.08.2015 13:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Учителят, изправен пред него, разглежда вестника и казва: "Рекох, това което пише в този вестник, не е лъжа и не е клевета!

Това е Истина. Аз съм този, който движи нещата и събитията и политическия живот на страната.

И не само на страната, но и целия политически живот на света и на човечеството.

Съдбата на света преминава през Мене.

Божественият Дух, който е в Мене - Той управлява света, а Христовият Дух управлява Небето и земята!

Затова няма да отговаряш на този вестник.

Това е Истината, а тя е свещена за всяка една човешка душа.

А че тази душа е успяла да се домогне до Истината и да разбере и проумее, че аз съм Този, който ръководи Света - това значи проблясък и светлина в съзнанието на този автор.

Така че, той се е домогнал до Истината.

Истината и за мен е свещена.
Затова няма да отговаряш на този автор и на този вестник!"petardanov.com/index.php/topic/4776-2-18-кой-управлява-света/



Гласувай:
0



1. smilet - Не става дума за Петър Дънов, а за ...
24.08.2015 21:22
Не става дума за Петър Дънов, а за Господ, Бог е Учителят, не Дънов, пише го в беседите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sani110
Категория: Рецепти
Прочетен: 2118590
Постинги: 5378
Коментари: 73
Гласове: 1220