Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2015 02:04 - [определено е=99,99% ] + [0,01% = изключение зарди ??]
Автор: sani110 Категория: Забавление   
Прочетен: 400 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2015 18:57


Един ден беше дошла една млада дама и хлопна.
Казва: „ Нещо много сериозно искам да Ви питам! “

Каз­вам й: „Нямам никакво време сега.
“Като нямам време, аз зная, че ще ме пита нещо, дето нито в нейната работа влиза, нито в моята.

Тя обаче настоява: „Моля, 5 минути само да отделите, защото туй нещо решава съдбата ми! “ Щом е за съдбата й, приех.
Тя ме пита: „Кажете ми, ще бъда ли щастлива? “

Гледах, гледах, казвам: „ Ти има да живееш още
 само 2 години.


Има една много малка възможност да останеш на Земя­та.
Случва се на 10 хиляди веднъж, може да ти се случи. [=0,01%]


Вземи Евангелието да четеш.
След 2 години ще отидеш на другия свят, ОПРЕДЕЛЕНО  е.
Ще потропа ангелът.
А ако те оставят, ела да ми кажеш. “
И досега тя не е дошла.
УЧИТЕЛЯ



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sani110
Категория: Рецепти
Прочетен: 2119023
Постинги: 5378
Коментари: 73
Гласове: 1220