Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2016 05:22 - Дънов = невид.свят
Автор: sani110 Категория: Забавление   
Прочетен: 484 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2016 05:33


аз зная кой движи космо­са.
 Оти­ва­те в ед­на фабри­ка и гледа­те как се движат ма­ши­ни­те.  Несъзна­телно ли е тяхно­то движе­ние?  Кой ги е поста­вил в движе­ние?  Инже­не­рът. 

По съ­щия за­кон и Слънце­то си има един техник, който го е пуснал в движе­ние и оп­ре­де­ля не­го­вия път
И Земя­та, и Луна­та ка­то плане­ти имат свой оп­ре­де­лен път на движе­ние.  
 Учените не по­до­зи­рат, че зад вся­ка фи­зи­ческа си­ла се крие ед­на ду­ховна, ра­зумна си­ла, ко­я­то направля­ва всич­ки не­ща.

За да се създа­де Земя­та, е трябва­ло ми­съл,  за да се създа­де възду­хът, е трябва­ло ми­съл,  за да из­пра­ща Слънце­то свет­ли­на и топли­на, е трябва­ло ми­съл.  Хора­та от­ри­чат то­ва и смя­тат, че ние сме един­стве­ни­те съ­щества, ко­ито мислят.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sani110
Категория: Рецепти
Прочетен: 2112099
Постинги: 5378
Коментари: 73
Гласове: 1220