Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2014 01:51 - опитен пилот избягва от технология 3000. напред в бъдещето????
Автор: sani110 Категория: Забавление   
Прочетен: 1380 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Кога се е случило това? - През 1976 г. в Индийския океан, край бреговете на Австралия, изчезва един млад пилот със самолета си „Чесна”. Той е бил буквално засмукан от огромно НЛО и след дълги години руска експедиция в Памир намери един тубос, в който беше оставено съобщение: „Аз съм летецът Валентич, който изчезна през 1976 г. Моля, направете всичко възможно да предадете на родителите ми, че съм жив и здрав и съм пилот на извънземен космически кораб. Много съм добре, нямам намерение да се връщам на Земята.” Досега граждански самолет не е отвличан. Няколко пъти са правени опити да бъдат похитени военни самолети. Руски летец разказа как без малко е щяло да го сполети участта на Валентич. Той със сетни усилия, благодарение на това, че е бил изключително опитен пилот, се спасява. Това се е случило над Северния ледовит океан. При друг случай са похитили американски военен самолет и са го оставили в един кратер на Луната. Той е там и до ден днешен.

m.blitz.bg/news/article/257336



Гласувай:
1



1. minevv - а
31.05.2014 09:28
а доказателства?
цитирай
2. sani110 - валентч
01.06.2014 16:10
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&nv=1&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=bg&u=http://en.m.wikipedia.org/wiki/Valentich_disappearance&usg=ALkJrhj0CsaZVoQJFCd5chlqc8pI-TQrPw
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sani110
Категория: Рецепти
Прочетен: 2113276
Постинги: 5378
Коментари: 73
Гласове: 1220