Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2014 16:02 - Титор :: и титор като бебе на 3год
Автор: sani110 Категория: Забавление   
Прочетен: 492 Коментари: 0 Гласове:
0



Русия и Китай винаги са имали една много странна връзка. Дори новините виждам сега показва, че непрекъснатите оръжейни сделки за съюзници, гранични сблъсъци и пренаселеността ще доведат до военните действия. Западът ще стане много нестабилна, което дава Китай увереност да се "разшири". Аз съм се предположи, вие всички сте наясно, че Китай има милиони мъже войници точно сега, че те знаят, никога няма да бъде в състояние да намерят съпруги. Атаката на Европа е в отговор на единна европейска армия, която се движи на Изток от Германия.Русия нападна американските градове. Да, САЩ направи контраатака. Въз основа на това, което аз знам за ibm5100, тя има няколко много интересни и стойностни качества, които го правят полезно за пътешественик във времето, за да се възстанови. Също така, моля, имайте предвид, че цивилизацията се възстановява от войната. Да, ние имаме технологията, но много от инструментите са били загубени.

Както вероятно знаете, UNIX ще има грешка таймаут в 2038 г., като много от системите за мейнфрейм, които се стичаха по-голяма част от инфраструктурата, се основават на много стар IBM компютърен код. В ibm5100 има способността да лесно да превеждате между стария IBM кода, APL,BASIc и (с няколко ощипвам в 1975 г.) UNIX. Това може да изглежда незначително, но фактът, че ibm5100 е преносими средства мога лесно да си го вземе обратно към 2036. Аз очаквам, че ще се създаде някаква система за емулация да се използва на различни места.

Когато пристигнах, отидох при баща ми и беше лесно може да се докаже, че съм от бъдещето. В момента съм с моите родители и "аз бебе"=3 годинди. Те(=моите родители) са много наясно с това, което правя, защо съм тук и кога ще тръгвам. Това може да ви е интересно да знаете, че баща ми все още не вярва наистина , че машината(С204) работи дори след като я едокоснали и вижда. Да, образованието все още се преподава в класната стая, но и целия фокус и системата изобщо не прилича на това, което имате сега. Не се притеснявайте, че няма да го пропуснете.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sani110
Категория: Рецепти
Прочетен: 2121115
Постинги: 5378
Коментари: 73
Гласове: 1220